piątek, 11 maja 2012

~ Rozdział 40.


Będąc w pokoju poszłam do łazienki przebrać się w strój kąpielowy. Tom wchodząc po mnie złapał za rękę i pocałował. Nie wiedziała o co mu chodzi, ale było mi miło. W tym czasie gdy on wszedł do łazienki ja pakowałam różne gazety, słuchawki i potrzebne kremy na basen. Ja przebrałam się w krótkie spodenki z wysokim stanem i białą koszulkę z trupią czaszką z kwiatów, a do tego najzwyklejsze sandałki. Tom wyszedł i przebrał się. Cały czas spędzony w pokoju wynosił 30 minut. We dwoje poszliśmy na basen. Tom nie chciał Mie leżaków przy przyjaciołach, ze względu na Maxa. Znaleźliśmy jakieś miejsce przy głównym basenie. Ja zostałam, a Thomas poszedł przejść się po ręczniki na plażę. Zdjęłam sandały i poszłam pomoczyć nogi w basenie. Stojąc nagle ktoś złapał mnie w pasie. Obróciłam delikatnie głowę i ujrzałam Maxa. Próbowałam wyrwać mu się z rąk, ale nie miałam tylu sił. On zaczął całować mnie po szyi. Starałam się ruszać głową tak aby on mnie nie pocałował, ale niestety nie udało mi się. Po niepełnych 10 minutach przyszedł Tom. Rzucił ręczniki na leżaki i podszedł do nas. Chwycił Maxa za ręce i oderwał je od mojego ciała. W tym Momocie wszyscy wokół nas patrzyli się w nasza stronę i robili wielkie oczy jakby zobaczyli ducha. Max odszedł Tom złapał mnie za rękę i zakał usiąść na leżaku.
- Co on znowu od Ciebie chciał? – powiedział
- Nie wiem, zdjęłam buty i poszłam pomoczyć nogi on przyszedł i to się zaczęło. – powiedziała oburzona.
- Dobrze, kochanie zrobisz coś dla mnie?
- Ale co takiego?
- Proszę, porozmawiaj z nim o tym.
- Dobrze, a będziesz rozmawiać ze mną? – zapytałam.
- Jeśli tego chcesz?
- Uwierz, że wolała bym.
- Rozumiem Cie. – powiedział i przytulił mnie.
Skończyliśmy rozmawiać. Rozłożyliśmy ręczniki na leżakach i położyliśmy się. Przez jakieś 2 godziny rozmawialiśmy o tym jak on może zareagować na naszą rozmowę, a jak my. Z tego, że była już godzina 13:00. Zaczęliśmy się zbierać na obiad. Zostawiliśmy nasze rzeczy i poszliśmy do restauracji. 
______________________________________________________________________________________________
Sorry, że tak mało ale chciałam aby to tak wyszło. Bardzo dziękuje wam za takie dobre statystki (chodzi mi głównie o wejścia) . Normalnie ucałuje was :* . Sorry, że taki nudny, ale myślę, że następny będzie chodź odrobinę lepszy! :*************** ♥ 

1 komentarz: